måndag 17 november 2014

Kan inte dölja vem man är? Min klasskamrat kommer överens en diskuterande text.

Kan inte dölja vem man är?

Idag känner jag lite trött men jag behöver att tänka på om vad jag ville skriva om boken. Jag har läst "SolStorm" till sidan sjuttioåtta den handlar om Rebecka känner sig inte hemmastadd med dem om det är det du fråga och hennes enkla förhållanden kommer från den känns hela tiden och därför jag får min intresse om den har fråga, "kan man inte dölja vem man är?

Å ena sidan ser man på hennes situationen i Kiruna dem tycker olika sidor av Rebecka. Hon vill glömma saker som hon inte gillar det händer på hennes liv när hon var ung. Därför hon väljer att gå vidare till ett nytt liv så det är anpassade det just nu.

Å andra sidan är det beror på situationen kan inte dölja vem man är, man kan säga att i hennes hemmastadd folk vet man åtminstone var man har folk. Det är svårt att dölja själv speciellt många tankar komma in och förlora självförtroende till bli deprimerad.

Jag tycker att kan dölja vem man är, är det beror på situationen och känsla speciellt att gå vidare till nytt liv. Så det kan vara lämna gamla själv att fortsatta till en ny person som är anpassade till det flyttande livet.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar